Ladda upp din egen historia

Masabys invånarförening samlar in berättelser och bilder från livet i Masaby!

Du kan skicka bilder och/eller texter till invånarföreningen via formuläret nedan. Du kan också skicka meddelanden och bilder till vår e-postadress: masalanasukasyhdistys@gmail.com

Berättelserna och bilderna kommer att arkiveras, och vi tar gärna emot rättigheter för publiceringsbruk också.

Låt oss tillsammans skapa en bild av vardagslivet i Masaby för kommande generationer!

Med Creative Commons-licenser delar du rättigheter på ett sätt som passar dig.

• CC BY (Erkännande): Tillåter spridning, omarbetning och kommersiell användning, så länge skaparen krediteras.
  • CC BY-SA (Erkännande-DelaLika): Tillåter omarbetning och kommersiell användning, men kräver att nya verk licensieras under samma villkor.
  • CC BY-ND (Erkännande-IngaBearbetningar): Tillåter spridning, både kommersiellt och icke-kommersiellt, men verket får inte ändras.
  • CC BY-NC (Erkännande-IckeKommersiell): Tillåter omarbetning för icke-kommersiellt bruk, med erkännande till skaparen.
  • CC BY-NC-SA (Erkännande-IckeKommersiell-DelaLika): Tillåter omarbetning för icke-kommersiellt bruk, med samma licensvillkor och erkännande.
  • CC BY-NC-ND (Erkännande-IckeKommersiell-IngaBearbetningar): Endast spridning utan ändringar och för icke-kommersiellt bruk, med erkännande.